Protein Leverans

Tidigare i veckan har vi skickat en beställning på lite nya proteiner och tillskott som jag hoppas hinner komma idag. Jag äter mycket proteinshakers efter träning men har länge haft exakt samma märke och smak så nu blev det en beställning på nya saker. Har beställt både choklad, vanilj och hallon smak så jag kan "baka" med protein pullvret ockås. Det går att göra mycket med det och det blir ju en väldigt nyttigt alternativ till annat slisk. Bland annat kan man göra chokladpudding, hallonglass, keso vofflor mm. Jag är sjukt sugen på att smaka hallon proteinet då det verkar så smarrigt :)

Gymgrossisten brukar ha snabb leveranstid så jag håller tummarna att det kommer idag :)












Kommentarer
Postat av: sofia

Tack så mycket för kommentaren, oj oj så mycket då får man grattulera och hatten av till dig! Jo jag håller med dig i det du skriver att det är inte vidare bra att pröva 6 olika dieter på 12 veckor men det är bara för att se vilken som passar mig bäst. Din diet lät intressant den ska jag kolla upp på en gång, hoppas allt är bra och tack igen för din kommentar!! Massa kramar

2011-01-05 @ 14:53:21
URL: http://enstorblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0