Middags Bjudning

I morse frågade jag mitt hjärta om vi skulle göra tacos till middag och bjuda hem några vänner. Till svar fick jag att han inte visste så jag gav han uppgiften att plocka fram köttfärs om han ville att vi skulle bjuda hem nå kompisar.
Vid lunch idag ringde svärmor och frågade om jag kunde klippa henne och så sa hon: -att då kan ni ju ta med saxarna när ni kommer... Jag tyckte det var lite märkligt så jag frågade vadå ta med...ska vi till er idag?!

Jo mitt kära lilla hjärta hade glömt av att hans mamma bjudit oss på middag i dag och glömt att berätta det för mig så tack och lov har hjärtat ett dåligt minne också så han hade glömt ta fram köttfärs till tacosen och glömt att kolla med våra vänner :P Ibland, men bara ibland, kan det vara bra med dåligt minne :P

Vi har faktiskt glömt av en middag en gång som vi vart bjudna på. Det var hos älsklingens farmor och när vi var 20 minuter sena till middagen ringde hon och frågade vart vi var. Då hade vi totalt glömt av att vi skulle äta hos henne så vi hade precis lagat egen middag och hunnit äta upp den. Vi hade dock inte mage att säga det till henne så vi bet ihop, ilade in till stan och åt en till middag. Den kvällen rullade vi fram :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0