Ledig Från Allt

Ja då har det legat lite nere här på bloggen under nyåret. Jag tog mig ledigt från allt och då menar jag allt! Vi hade knykalas på nyårsafton så jag gjorde bara potatisen och sen har jag vart ledig från jobb, matlagning, städning och elektronik. Vi åkte upp på stugan på nyårsdagen och där hade vi mor och far och några fler så vi blev papered med serverat mat på både middag, lunch och frukostborden ;) Diskade en endaste gång :P

Nyårsaftonen för oss var jätte mysig. Vi spenderade den med goda vänner, super god mat, sällskapsspel, surr och lite skumpa. Kunde inte ha blivit en bättre kväll. Lugnt och sansat men ändå party och massa skratt. Jag lyckade snava och föll platt framlänges vid tolvslaget...dock inte på grund av någon alkohol utan det var resultatet av att låna snowboardskor som är 5 nummer för stora och inte knyta dem :P Jag fastnade med den ena skons snöre i den andra skon helt enkelt och det tog tvär stopp :)

Tusen tack alla inblandade i nyåret som vart toppen!! :)



Nu är det tillbaka till vardagen i tre dagar och sedan långhelg igen :D
Jag hade velat åka till stugan igen redan på onsdag men mitt hjärta tycker vi kan stanna hemma nån helg... får se vem som vinner tillslut ;)
Skoterkörningen har lockat han hittills men nu tycker han det ska komma mer snö för att vara skoj skoj så jag ebr till vädergudarna att det faller 60 cm snö innan helgen så vi kan åka upp och busa i snön :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0