Jobb Hemma, Jobb Jobb

Efter en lång och härlig sovmorgon så har jag hunnit dammsuga och stokka nalta hemma. Slängt igång lite tvättmaskiner och allmänt donat. Aldrig är man helt ledig, jobbar man inte på jobbet så jobbar man hemma :P
Skönt i alla fall att få bort lite katthår och kattsand som Baggis lyckas sprida ut överallt.

Ingen motionsrunda hant jag med då jag sov ovanligt länge. Inte förens 09.30 steg jag och katterna upp så det får bli mycket motion i helgen.
Träningen gick galant igår kväll. Körde mycket axlar och biceps och så mage såklart. Huuu vad jag har haft träningsverk i magen i veckan men nu ska den baske mig trimmas och bli platt ;)
Inte ett träningspass utan att magen har fått sig en omgång. Många reps och vikter så det bränner lite ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Nä precis. Tänkte först att det skulle gå jätte bra.. Men för varje dag som går tycker man ju bara om katta mer och mer och blir så rädd att något ska hända! Dom pratar ju om att göra om vägen här och har ju varit möte om de i veckan så vi får väl se om vi blir av med den tunga trafiken då snart! :)



Nä man ska sboslut inte stressa. Det ska ju verkligen kännas bra för att man ska köpa ett hus.. Det är ju bara att vänta. En dag dyker nog det perfekta huset upp! :) KRam!

2011-01-21 @ 13:38:48
URL: http://eliinlindholm.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej!

Vad duktig du är med träningen! Vars är du och tränar någonstans då? Önskar att jag också kunde träna lite mer. Det är ju så rogivande!

2011-01-24 @ 10:54:49
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0