H&M Lunch Shopping

Har haft så dåligt med byxor i min garderob på sistone. Jag har ett par jeans som är för stora men som jag har för att ha nått på benen och sedan ett par jeans som jag fått av min svägerska men som börjar vara stora de med. Nu på lunchen tänkte jag göra en chansning att gå på H&M och leta något nytt att ha på benen. Tillbaka till jobbet kom jag med två par byxor och en kjol. Tusen tack för julklappen svärfar och Camilla ;)
Nu har jag äntligen byxor som är rätt strl till mig och som är snygga. Jippiii :D



Detta var ett par av jeansen och kjolen. Hittade ingen bild på de andra byxorna men det är ett par Jeans leggins med dragkedja i midjan och som har lite hästbyxe-sömmar, i marinblått.
Ska åka till Luleå nån dag snart och inhandla mer nya kläder. Har att fodra av min familj då de lovat att jag ska få köpa valfria kläder när jag nått mitt mål ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

Snygg kjol! :)

2011-01-20 @ 12:22:30
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Det är så kul att shoppa kläder när man blivit mindre, inte sant? :) Tyckte att det var skitjobbigt att prova kläder för ett tag sen. Nu är det ju bara roligt, nästan allt sitter ju bra. :)

2011-01-20 @ 15:34:38
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Det är sant. Blir mycket dyrare då. ;) hehe.



Tack! :) Fast...

Kämpat och kämpat, jag bara sitter och äter när jag är hungrig. Inte så mycket annat. Kämpar väl mest med att inte äta kolhydrater, men efter avgiftningen så är jag som inte ens sugen. :)

Blir iaf träning på det hela när vi får ihop träningsmaskinen som ligger i många delar på golvet. Bara det att sambon och jag nästan aldrig är lediga samtidigt, så har som inte blivit att hitta tid till det. Hade kunnat tänka mig att gå på gymmet, om det inte hade varit så att varje gång jag köpt ett gymkort, tränat 1-2 ggr så har jag blivit sjuk och varit det i flera månader. så jag tror att universum har sagt sitt. inte slösa mer pengar på att bli sjuk. ;)

2011-01-20 @ 18:39:11
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0