Förbannade Gym

Nu måste jag klanka ner lite på Actic gym i Pite. Jag har tränat där förr och kommit tillbaka och vart där drygt ett år nu. Igår skulle vi å träna men tog oss inte in. De har gjort om nått med dessa "passer band" som man har att man ska uppdatera dem ibland och hålla på. För det första så glömmer man ju det jämt så då står man där och tar sig inte in men sen så har det tjorvat nå så kopiöst med mitt band. Ena stunden har det pipit och blinkat rött och jag har inte tagit mig in och 10 minuter senare så har det fungerat. Fruktansvärt irriterande!! Men vi har klarat oss alla gånger med att ta oss in i lokalen och sedan har någon annan kommit och öppnat gym dörren fram tills igår. Igår tog vi oss inte ens in i foajen på simhallen. Nu är det färdigt!! Nu säger jag upp mitt träningskort där för sista gången. De är så jävelusiskt irriterande att man har planerat in träning, bytt om, åkt till andra sidan pite och så tar man sig förbanne mägen inte in!!! Igår var jag förbannad nu är det bara eftersläntrande svordommar som kommer :P

Kvällen igår slutade med att jag och älsklingen låg på golvet i vardagsrummet och tränade så gott det går hemma. Tack och lov så har vi i alla fall lite skivstänger och hantlar hemma så vi fick nån sorts träning i alla fall men min konditionsträning blev verkligen inte av. Kände inte för att pälsa på mig och fara ut och springa efter nio tiden på kvällen :/

Nu blir det att byta gym till S.T.A.R i bergsviken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0