Ellen 8 År

Idag fyller mitt lilla kusinbarn Eller 8 år. Hon är alltså inte så liten längre :P Stort Grattis till lillan som vi ska fira i helgen :D

Fast vi är glada för lilla Ellen så är hennes födelsedag alltid en påminnelse om min kära far. Lilla pappsen fick nämligen en hjärtinfarkt dagen innan Ellens födelse så de låg samtidigt på lasarettet. Ett lyckligt besked och ett ledsamt var det som gällde. Men pappsen klarade sig tack och lov!!! Åren springer iväg så det är alltså 8 år sedan jag fick ringa Brollo mitt i natten och meddela att pappa åkt in med ambulans...kvar låg jag ensamen i ett stort hus och bara väntade på besked. HUA aldrig mer får något sådant hända!!!

Dags för pappsen att dra ner på saltet aningens nu tror jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0