Vardagen Är Åter

Nu är det vanlig vardag igen efter en helg med äventyr :)

Skotern är avlastad och inställd i garaget. Älsklingen har vart och pussat lite på den igår kväll och han är galet sugen på att smacka ner motorn hellst bara över en dag och ut och gasa sen men det lär nog ta lite längre tid än en dag :P Ska blir roligt när den är igång och provköra. Vi har i alla fall testat att vi rymms två den, behövs inte någon dubbeldyna.

Jobb hela dagen och sedan träning på StepIn ikväll. Jag och älsklinegn "firade" som sagt alla hjärtans dag i fredags i Sundsvall med hotell och good middag så det hinns inte med så mycket "firande" ikväll. Ska laga en kycklingwok till middag och sedan blir det träning ett par timmar på StepIn för mig. Efter träningen ska vi såklart njuta av något gott och mysigt som hör Alla hjärtans Dag till. Kankse inhandlar en bakelse efter jobbet :)

Äntligen i dag drar träningen igång med StepIn. Jag vet inte om jag nämnt det för er... jag ska vara med i Toppformarna som hålls på StepIn, därav mitt konditions/styrke och Bia test förra veckan och nu sätter vi igång med tuff träning i 10 veckor. Är så taggad och och peppad. Hoppas för guds skull bara att man slipper förkylningar eller skit som kan sätta käppar i hjulen!!


Kommentarer
Postat av: jonna

Oj så kul att få hjälp sådär med sin träning..! går säkert super! ;) btw, för längesen skrev du ett inlägg om nån deo som var bra?! Namn och köpställe tack! :) ha en bra dag,kram!

2011-02-14 @ 12:26:40
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0