Mumma

Min tur att ha fredagsfika på jobbet idag. Som alltid älskar jag att baka så att "bara" ta med en kladdkaka känns tråkigt. Jag vill alltid testa nya saker och smaskigheter. Idag hade jag fixat en Pepparmints semifredo och en helt vanlig ostkaka med lite grädde och hallonsorbet. Ostkakan är visserligen super enkel men den är sååå god och hallonsorben som är liiite syrlig mot den söta osten gör sig sååå bra. Mumma säger jag bara!



 Det blev en lyxig fredagsförmiddag på jobbet och det verkade gå hem hos kollegorna. I helgen tror jag att jag ska göra en pannkakastårta. Har vart sugen på det i nån vecka nu så det kankse blir lyxfrukost/lunch i morn :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Men Det är väl ditt hår?? Sen så förstår sig ju karlar inte på det där. Jag lovar att när du väl har gjort det så kommer han att ändra inställning.

2011-02-25 @ 12:08:14
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0