Käkvärk

Idag vaknade jag upp efter en underbar nattsömn (klubbad från sänggående till uppstigning) med ont i min högra sida i munnen. Har försökt känna efter vart jag egentligen har ont, om det är sista visdomstanden som är påväg upp eller vad det är. Hittar ingen tand som är ond och den visdomstand som ej kommit upp är på andra sidan munnen så det är nog inte den som spökar heller. Det känns med som att jag har ont i självaste käken på nått sätt. När jag biter ihop munnen kraftigt strålar det smärta upp i kinden. Mitt vanliga klick i käken är borta, jag kan inte framkalla det och i vanliga fall så kan jag knärta med käken bara av att öppna munnen.

Har aldrig haft tandvärk eller ont i munnen förr så vadan detta?!

Inget att göra, bara bita ihop, det går nog över det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0