Inbillning Eller Resultat

Jag tror på en blanding faktiskt. En hudvårdsprodukt kan såklart inte ge så snabba resultat men bara av at jag använt DUAC två kvällar nu så känns min hud betydligt bättre än i helgen då jag använde Skinoren. Men om skinoren har försämrat och så avslutar jag det och påbörjat nått som kankse förbättrar så kan man nog se en förändring efter dessa dagar. Mina pimples gör inte ont längre och de är inte röd och irriterade utan nu är de nästan borta helt och hållet. Strange men det verkar som att DUAC kommer att fungera :D

Är inte alls lika blank och fet i ansiktet nu heller. Med skinoren så var jag blank på 30 minuter men nu klarar jag en hel dag framför datorn utan att använda det bästa "oil blothing paper" för att få bort blankheten.

Jag är förväntansfull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0