HelloSugar Cupcakes

Om ni inte har sett denna tjejs sida och kreationer så har ni verkligen missat något. En pite flicka som slått sig ner i stora staden stockholm och arbetar med hennes passion vilket är bakning. Hon gör helt otroligt vackra cupcakes och är fenomenalt duktig med sockerpasta.

På mitt bröllop som jag nån gång i livet kommer att ha vill jag nästan ha en sådan här kreation med en cupcake till gästerna. Hur fiffigt är inte det och hur snyggt som helst!!

Se bara på dessa bilder...







...Helt fantastiskt fina!!

Bilderna är från Åsa Hellgren
Hello Sugar Cupcakes AB
Kika in på hennes hemsida för att se ännu mer bilder på allt fantastiskt söt hon har gjort.
Önskar att hon hade hållit till här i stan så man hade kunnat handla hos henne men marknaden är såklart betydligt större för henne i sthlm.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hur häftiga som helst. Synd att hon bor där nere. :/

2011-02-21 @ 08:43:29
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: emmelie larsson

det är min morbrors fjällas kusin som gör dom där :) fick smaka ett par när vi hade släktmiddag i höstas och dom är helt fantastiska! tjejen är från trundön i piteå!

2011-02-24 @ 06:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0