Goood Middag på SteakHouse






Gårdagens middag kokade vi på första restaurangen vi hittade i Sundsvall. Det visade sig vara en jätte bra restaurang och populär. Vi kom precis i rätt tid för efter oss fick folk stå i "kö" för att grå ett bord.

Jag åt whisky markerad oxfile med smör stekta kantareller och råstekt potatis, älsklingen åt den största planksteken jag sett. Efterträtt hör till en lyx middag så jag åt gammeldags vaniljglass med varma hjortron och älsko trippel glass med noisette.
Efter middagen gick vi tillbaka till hotellet och sov...inte ofta man lägger sig klockan nio en fredag :)

Nu är vi i bilen påväg hemåt. Strax i Doksta.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det vattnas i munnen på mig! Om det beror på magsjukan eller din underbara beskrivning av maten vet jag inte, jag låter det vara osagt ;)

2011-02-12 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0