-26 Härliga

Inte förens jag var påväg från garaget upp på jobbet la jag märke till hur kallt det egentligen är idag. När jag var ut och satte bilen i värmaren så tyckte jag det var rätt så skönt men det visade sig vara rätt bitande ändå. Jajja bara att ta det och invänta bättre tidern

Idag är vi åter på benen så det är skönt. Lite lite matlust fortfarande men jag tvingade i mig en tallrik med fil på morgonen. Tanken är att laga tacopaj till middag idag men det får jag se om vi är så sugna på. Känns tungt att äta så pass lagad mat, skönast är flytande kall mat än så länge :P

Nyttig afton har jag planerat att ta ikväll. Det ser för jävligt ut hemma snällt sagt. Komma hem från stugan med packning och skoter utrustning och inta soffläge direkt innebär att hallen är som ett bombnedslag och jag ska inte ens ge mig på att försöka förklara hur hemskt dammigt golvena är, allt katthår som rullar och all blomjord som de lyckats sprala ut i helgen....
Det blir dammsugning, skurning, dammtorkning, tvätt av kläder och ren bäddning av magsjuke sängen ikväll. Roligt!! Vem vill komma och hjälpa till?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0