Lyckliga Två

Igår fick vi en massa saker gjorda hemma. Jag hade som plan när jag var påväg hem att vi skulle hälsa på älsklingens mormor och morfar men det blev en massa nyttigheter gjorda hemma istället så det får vi ta en annan dag.

Vi var lyckliga båda två igår... Älsklingen har äntligen fått sig en hemmabio. Som han har längtat!! Igår åkte projektorn upp, duken upp på väggen, alla högtalare och sånt inkopplat och han kunde starta upp allt och se första filmen :) Som ett barn satt han i biorummet och såg Avatar. Nöjd kille har jag :D



Sen blev det min tur att få vara nöjd och glad. Vår kamin som vi beställt hade kommit igår så bästa Mike hjälpte till att bära ner den i källaren så den fick kläs av från allt transportskydd och ställas på sin plats. Det blev kanon!! Perfekt storlek valde vi på kaminen och lite retro feeling över den som jag bara älskar. Nöjd tjej är jag :D



Hahaha sen blev det en rad massa annat fixat hemma också. Jag fick upp en ny lampramp åvanför diskbänken med två eluttag inbyggda. Nu ser jag disken och kan äntligen använda elvispen mm i köket och inte i hallen. Vilket dumt kök att inte ha ett enda eluttag vid diskbänken!!
Medans älsklingen pysslade på med sin projektor så gick jag och Mike lös med hammaren och bröt och bände isär en lejd garderob som de tidigare ägarna lämnat. Den blev i molekyler och bars ut. Roligt att få slå sönder nått med det blev lite mycket efterarbete att sopa upp allt damm och alla träflisor genom hela huset :P

Mitt i allt så hant jag bjuda Älsklingen och Mike på middag och sen hant jag även baka pepparkaks cookies. Gårdagkvällen var så galet bra men tog slut strax före klockan tio för mig. Då kraschade jag i soffan och somnade till med en gång så jag förflyttade mig direkt till sängen. Skönt att komma i säng vid tio tiden för en gångs skull, välbehövda timmars sömn!



TACK till våra vänner som hjälper till med lite av allt möjligt!! ♥


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja precis, med lite concealer löser sig allt ;)

2011-12-07 @ 11:00:26
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: Cissi

ÅÅÅhhh, biokväll hos er tror jag :P

2011-12-07 @ 12:03:46
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Emmy

Lyx med hemmabio :-D



Visst är han söt vår lilla tomte.. hihi

Har utmanat dig på min blogg ;-)

2011-12-10 @ 00:30:54
URL: http://bemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0