Dermanord SkinCare

For my face använder jag så naturliga produkter som möjligt nu. Har ju haft Duac tidigare vilket förstörde den egna balansen i huden totalt och jag vill verkligen inte proppa mitt ansikte fullt med alkoholer, mineraloljor och skit. Så idag var det dags för en uppdatering av mitt Dermanord förråd.
Min ansiktskräm börjar sina på sista dropparna och ansiktsvattnet har vart slut länge. Så idag inhandlade jag ett nytt ansiktsvatten som jag inte haft tidigare och en ny sorts facial wash. Den rengöring jag har idag gillar jag men ibland vill jag ha en lite mer löddrande känsla och det ska denna ny ge.
Annat som jag inhandlade idag var deras salt deodorant. Har aldrig testat den själv men jag har hört de som använder den och de älskar den. Hoppas jag blir lika förtjust i den. Innehåller ingen alkohol eller aluminium, vilket är det viktigaste att unvika i en deodorant!!

Dermanords produkter är så naturliga som möjligt, tillverkade i Sverige av Dermanord och riktigt riktigt bra. Allt jag provat hittills har vart bra och jag tror jag kommer gilla det nya jag testar nu också :)


Dermanord säljs i utvalda butiker och de hittar man via deras hemsida Dermanord.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0