Tränings Tester

Nu är det strax lunch dax och jag har avklarat mina tränings tester på morgonen. Drack bara en Vassle protein drink innan då man helst ska vara fastande på BIA mätningen. Resultatet av BIA får ja i morgon på avslutningen men delvis har jag ju fått resultaten av styrkan redan. Peter ska sammanställa procentuellt och jämföra med de första testerna och redovisa i morn men redan nu vet jag att jag har förbättrat min styrka i alla delar. Vissa delar mer än andra men jag är overall otroligt nöjd över dessa 10 veckor.

Min benstyrka kan jag absout inte klaga på. Gjorde ett rätt bra antal benböj i startskottet men idag fördubblade jag nästan det antalet. Har gått från att kara 70st till att klara 130st benböj, hela vägen ner, tills rumpan tar i hälarna. Awesome :D
Mage ökade jag från 60st till 90st repetitioner och jag tro jag hade karat ännu fler om mina fötter bara suttit fast ordentligt, de gled hela tiden och de sista 20 körde jag med lösa fötter. Made it anyway :)
Sen var det lite andra olika övningar men jag kommer inte ihåg exakta tider eller antal, vet bara att det var en stor förbättring i allt. Jag är så glad!!!

Peter frågade också om jag nån gång tidigare vart såhär vältränad?! - Nja jag har nog aldrig det, inte ens under fotbolls åren faktiskt. Jag var tydligen i riktigt bra form enligt honom :D (tack tack tack tack) Enligt mig själv så ska jag bli i ännu bättre form, massor bättre form och minska kroppsfettet så det inte sladdrar så mycket ;) Det ska bli tajt!! :D

Har aldrig i mitt liv vart såhär nöjd med mig själv och med min kropp. Jag älskar den och möjligheterna jag har att utveckla den. Underbar känsla ♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Grymt rolig läsning :D Du är så jäkla duktig!

Kraaaam

2011-04-13 @ 12:15:10
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis.. Åhh så himla kul! Du har/är verkligen hur duktig som helst! =) Lycka till i framtiden! kraaam!

2011-04-13 @ 13:21:02
URL: http://elinmarklund.se
Postat av: Lollo

Men så himla roligt!! Är så kul när man ser resultatet av alla timmar på gymmet :D

2011-04-13 @ 16:23:27
Postat av: Cissi

Oj så jäkla kul att höra!!! Duktiga du!! =)

Kraaam!

2011-04-13 @ 19:04:30
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är värd all peppning och beröm, för du har verkligen varit duktig, och är det fortfarande =) Joo vi är i Norge, kommer hem den 26 april, typ en hel månad är vi här, eller okej, i 26 dagar, men det räcker gott och väl då man helst av allt bara vill vara hemma =) Kram! Ps. Fortsätt på den vägen du är!

2011-04-14 @ 00:01:09
URL: http://elinmarklund.se
Postat av: Ingela Nilsson

Ja du är då för duktig. Vill också få botr mitt slader. Pussar och älskar dig

2011-04-14 @ 10:52:34
Postat av: Linda

Jätteroligt Elin! :D Du såg superfin ut sist vi träffades, på Step In, och det är kul att höra att du också ser det. :)

2011-04-15 @ 00:25:01
URL: http://lindagosing.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0