StepIn 06.30

Ckeckade in på StepIn i morse 06.30 för ett konditionspass. Det blev 5 kilometer löpta och de var riktigt jobbiga idag. Drack en drink innan träningen som ska ge en mer energi, då jag äter frukost efter löpningen, och denna drink gjorde mig rapig så hela löpningen hade jag rapar som gjorde ont i bröstet :P Kunde inte rapa medans jag sprang men när jag var klar kom alltihopa.. Hahaha strange!!
Körde lite pressning av benen efter löpbandet så nu är det härligt stumma :)

Längtar tills vägarna och gångvägarna är helt fria från is och slask. Ska bli så skönt att kunna springa utomhus utan att behöva vara rädd att halka. Ännu bättre när allt grus är bortsopat och inlinesen åker fram tillsammans med stavar och musik i öronen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0