Magplask På Grusgången

Nu känner jag mig som en 10 åring... På väg från bilen och upp på bron i eftermiddag lyckades jag med en rejäl praktvurpa. Hade en ny inhandlad matpåse i ena handen, systemet påse i andra och en till full påse med fika och en marängtårta. Vips lustigt låg jag raklång på gruset med en ölburk sprutandes på mig, marängtårtan upp och ned och maten utspralad överallt. Ont som faaaan i mina knän som fick ta emot smällen innan armbågarna tog mark. Vad fan hände?! Tittar ner på mina fötter och hittar ett vitt snöre lindat runt den ena....verkar ha lyckats kliva genom snöret med ena foten och samtidigt stått på det med den andra så det tog tvär stop!!

Nu har jag omplåstrade knän och skrapsår lite var stans på kroppen. Som en liten 10 åring som har vart och cyklat omkull eller nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0