Lår Värk

Efter mina benböj igår trodde jag att mina lår skulle vara stumma av värk idag men icket. Visst känner jag av och har lite träningsverk men inte alls mycket. Kan till och med böja mig ner till golvet utan att behöva stöna för att ta mig upp eller ta hjälp med armarna, musklerna orkar trycka upp mig ;)
Hahaha kankse inte så roligt för er att läsa men jag är förvånad. Värsta stället att ha träningsvärk i är låren för mig och jag brukar få det direkt men inte denna gång.

I eftermiddag har vi middag och avslutning med Toppformar gruppen på StepIn. Längtar till att få resuktaten redovisade!! Dessa tio veckor är inte över för mig utan bara en början på ett liv i gymmet. Tidigare har jag styrketränat men nu har jag STYRKEtränat. Två helt olika saker... man måste faktist ta i tills man inte orkar lyfta armen en gång till annars ger det inte så mycket. Förr gjorde jag 12 reps *3 set lätt som en plätt men hade alldeles för lite vikt så det gav inte så mycket men nu så kör jag på massor med vikt så jag knappt orkar 10 reps *3. Tung ska det vara och mjölksyra ska infinna sig :)

I love styrketräning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0