Underbara Smultronställe

Steg upp i tid idag för att åka till den nya stugan. For iväg till och med innan min jobbande sambo hade stigit upp. Har spenderat hela förmiddagen på en underbar plats. Det var knäppt tyst och solen speglade sig i det spegelblanka vattnet. På första kastet fick Brollo en stor och fin abborre och några minuter senare en baby gädda. Abborren fick bli del av dagens lunch i form av halstring. Så underbart gott! Nu är vi på väg till umeå efter lite motgångar på eftermiddagen... jag hämtade pappas släp i Roknäs men direkt vi skulle åka så var det knas med bromsarna. De hade låst sig och ville inte släppa... Blev så att vi lämnade släpet på stugan (en annan stuga) efter e4an och så får vi hyra ett släp i Umeå. Framme om 30 min ungefär och min mage skriker efter maikväll blir det race i ume. Det årliga som i fjol rubricerades som mordförsök på polis... Det blev såklart avskrivet!! Krashar hos Emmy oxh Peter i natt och lastar terrarierna i morogn :Dd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0