Suuuget

Jag fick ett il. Ett choklad il. Jag vill ha choklad. Det står en galet god choklad bakelse på bordet på kontoret. Jag ska inte äta något!! Jag vill ha varm choklad med grädde, mini marschmalows och chokladsås. Jag vill ha allt med choklad!!

Ibland får jag dessa galna chokladsug men de går inte över så fort. Man kan ju tänka sig att det skulle försvinna om jag äter lite choklad men jag måste äta massor om jag ska bli nöjd. Så det är lika bra att stå över allt som har med choklad att göra :P

Hemgång och middag om 8 minuter. Kankse min kropp behöver mat och blir nöjd efter middagen. Får hoppas att chokladilet mildas av i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har gjort mörkchoklad mosse. Om du blir riktigt sugen så är det bara att svänga förbi och få dej en smakbit. Kram

2010-09-14 @ 18:59:43
Postat av: Cissi

Jag är precis likadan! Men skillnaden är att jag gör VAD SOM HELST för att fixa choklad då och trycker gärna massor!!! Jag har ingen som helst självdisciplin! =)

2010-09-14 @ 19:40:04
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0