Sommarvärme

Idag är det verkligen sommarvärme!
Är sommaren tillbaka måntro?! Nejdå det är säkert bara för idag, men jag är nöjd. Jobbar kväll idag så jag har hunnit njuta av solen och värmen på förmiddagen. Tog mig en löptur ner på marinan och så har jag hunnit måla altandörren ett andra varv.
Tänk vad skönt om det är så här varmt till helgen men så mycket kan vi nog inte begära :P

Alla båtar är påväg upp ur sjön nu så älsklingen har fullt upp på jobbet. Minst fyra båtar varje dag som kommer upp ur vattnet och blir konserverade för att klara vintern. Det ska tvättas, syras, byta olja och filter, byta bränslefilter, fylla på medel så soppan inte blir gammal under vintern och en hel del massa mer. Han är gode slut på kvällarna nu så det blir inte så många knop gjorda. Kan tänka mig att resten av veckan lär spenderas i soffan med djuren och den nya stjärnan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0