Rekord

Tröttheten är påtaglig och igår sov älsklingen min på soffan då jag kom hem från jobbet. Vi kraschade i soffan efter att ha vart en sväng på ICA och handlat naturgodis. Efter efterlyst klättrade vi uppför trappen till sovrummet och dog i sängen. När jag ställer larm på min mobil står det hur länge tills larmet ringer och igår visade den på 8.35 timmar. Underbar känsla att veta att man får sova sålänge en vardag!!
Dock så har jag sovit ororligt och vart vaken flera gånger så riktigt utvilad känner jag mig ändå inte. Vet inte vad som är galet´men jag har sovit dåligt ett tag nu ocg mina ögon är sjukt uppsvulna på morgonen då jag vaknar. Jag använder exakt samma rengöring och makeup remover som tidigre så jag kan inte tänka mig att det är det som jag reagerar på men måste nästan prova att byta makeup remover och se om det blir bättre. Annars vet jag inte vad det är som är galet?!

Middags bjuden hos älsklingens farmor idag så jag slippet tänka på mat. Sen blir det att åka till E&D och kolla inderas nya bostad och hjälpa till om de inte hunnit flytta färdigt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0