Proactiv Solution - 2 Veckor

I fredags hade jag använt Poractive i två veckor. Resultatet blir bara bättre och bättre. Inget bakslag än så länge. Min hy brukar vara så att den gillar nya hudvårdprodukter i några veckor men sedan bli de skit av allting. Självklart har jag försökt uthärda (då det ofta är så att huden ska ut med det dåliga) men det har bara blivit sämre och sämre, aldrig bättre. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte ska komma någon sådan stund nu med Proactive. Varje kväll och morgon ser jag fram emot att tvätta ansiktet då man blir så otroligt fräsch och len.
Nu har jag även testat deras ansiktsmask som medföljer i paketet och måste bara säga: -To die for!!
Helt underbar mask som renar på djupet och lämnar huden sammetslen. Använde den extra återfuktande krämen med TeeTree oljor efter masken och huden blev som en babyrumpa.

Jag bara öser positivt över Proactive då jag inte har något negativt att säga. Helt makalöst bra produkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0