Ordning och Reda

Idag efter jobbet ska jag åka och inhandla lite pärmar och arkiv till pärmarna. Nu ska det bli ordning och reda bland alla papper som ligger hema och skräpar. Det är fullt i varenda pärm vi har så papprena har samlats på hög hela sommaren men nu känner jag att den börjar bli för stor så nu ska det sorteras!
Har massa papper som vi måste kopiera också för att ha kopior hemma och sedan sätta undan alla orginalen i bankfacket vårat. Det har vi tänkt länge men nu är det dags att ta tag i det med.
Kankse inte att det blir ikväll men på god väg då jag inhandlat det som behövs för att göra sorteringen och hitta alla papper som vi ska säkra. Betyg, pantbrev och kontrakt kan vara bra att inte ha hemma ifall en olycka skulle vara framme. Har även tänkt ta foton på vad vi har gjort hemma och sätta på ett USB och bevara i bankfacket. Typiskt bra saker att göra men som lätt glöms av!


Dagens middag blir helstekt lax i ugnen med röd pesto. Till min älskling blir det hemmagjort potatismos och till mig blir det sötpotatispuré. Mums vad gott det ska bli :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa lila är fint, men jag är inte helt 100 med färgen på mig själv..det är dock väldigt snyggt på andra!.

2010-09-02 @ 03:53:20
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: ida

Tack snälla du, jag har ställt in mig på att inte få det så då blir man iaf inte lika besviken om det går dåligt. Hur mysig är den där dressen du köpte på en skala??=)))

2010-09-02 @ 07:16:23
URL: http://nogg.se/idaohrnell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0