Its Coming...

Hant inte lägga in nå bilder från kameran i morse så det kommer ikväll. Har ju lovat bilder på håret som för övrigt blev galet bra. Jag är super nöjd och är ganska lugnad nu. Lisa kände i min hårbotten igår och känner och ser massor med stubb så mitt hår är på utväxt igen. Yeey jag blir inte flintskallig :D

Tog även lite fina bilder på Tyson igår då han låg och guppade i sin badbalja. Sista dagen vi gav honom medicin igår så äntligen kan vi göra fint i terariet och skippa de fula tidningspappret!! Hoppas Sandra får hem barken i veckan så ska vi pyssla i ordning hos Tyson :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 14:14:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0