IKEA Shopping

På onsdag har jag ledig dag för min söndag och då blir det en IKEA tripp med mammsen. Har en lista med saker som ska handlas till stugan men också en lista med saker som ska handlas till jobbet. Vi ska få piffa till lite här på kontoret så nu blir det tyger, kuddar, plädar och massa annat pynt som ska inhandlas. Just nu sitter jag med en fleecefilt runt kroppen här på jobbet. På kvällarna blir det verkligen kallt på kontoret så då behövs filtarna och nu blir det nya. Fina gröna filtar istället för vita som är så skitiga att de inte blir rena i tvätten :P

Måste gå igenom IKEAs hemsida och kolla ut vad det är jag vill ha hem till oss och vad jag vill ha i "mitt" rum på stugan :) Hem till huset vet jag då rullgardiner till sovrummet. Persiennerna släpper in massor med ljus och är gula och fula :P Sen behövs det en lampa till Tysons terrariom så en likadan som vi har blir det att införskaffa.

Måste mäta min bil och se om jag rymmer allting :P Bordet som jobbet ska ha är ändå rätt stort så idag har jag kollat kolli sizen och får mäta ikväll.
Snart är det hemgång för oss kvällsjobbare. Inte ens en timma kvar och som jag har hemängtan. Har drabbats av den ofta på kvällarna nu. Vill bara hem och hoppa i min jumpy och myspysa :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej

Kan du köpa en glödlampa till Mollys taklampa. Det är en grå lampa med lite pärlor typ kristallkronamodell. Det är en liten platt lampa. Jag kan komma förbi med själva glödlampan

2010-09-13 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0