Huh Tidiga Morgon

Jobbigt tufft att stiga upp idag. Älsklingen skulle lämna in den nya bilen på polering då den inte var ordentligt polerad när vi fick den. Han var ju då tvungen att ta sig från stan och tillbaka till jobbet så jag fick stiga upp extra tidigt för att hinna hämta han i stan och skjutsa han till jobbet sitt och sen tillbaka till stan till mitt jobb. Har alltså hunnit sitta i bilen en halvtimma på morgonen istället för att få sova :P

Jag kommer att vara helt död efter denna dag. Tur att jag jobbar kväll och kan ta sovmorgon i morgon!! Idag blir det jobb på banken till 16.15 och sen fotografering, sminkning och frissering till sena natten skulle jag tro ;)


Kommentarer
Postat av: L♥tta

Sv; Ja det är jag nöjd med. Känns skönt att gå tillbaka till sitt "vanliga jag". De där jäkla "sambo kilona" :P heh. Men bäst av allt är ju hur bra man mår av LCHF. :) Är annars sockerberoende. SÅ behövde en rejäl avgiftning.

2010-09-22 @ 11:31:18
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0