Förtids Rösta

Slutar om några minuter och då ska jag och min älskling åka direkt till vallokalen i hortlax. Det blir att förtids rösta på hortlax bibliotek. Jag har hunnit rösta en gång tidigare i mitt liv och jag ska nog rösta på samma som förra gången. Jag personligen är inte intresserad av politik och tycker det är skit svårt!!
Helst av allt skulle jag vilja plocka alla de bra sakerna från varje och sätta ihop till ett nytt parti :) Önska kan man alltid :P

Har ni varit och förtids röstat eller väntar ni till på söndag?


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, jag är nog av samma åsikt som du. Lite hopikok, vi får tänka på det till nästa val;)

2010-09-16 @ 16:32:50
Postat av: Ida

Jag är rätt ljus. Har iaf inte färgat det mörkt, så jag räknas väl till "slingit blond" ;P Vad är modellandet för egentligen? :)

2010-09-16 @ 18:10:51
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0