Föreläsning

Har suttit i föreläsning med Tomas Hellgren i eftermiddag och allting är så korrekt. Vi har pratat om försäljning, team, motivation och sånt som hör där till. Nu kommer vi här på jobbet att vara så pedagogosiak och tänka på allt detta. Tror faktiskt att vi har fått oss lite att fundera på och att vi kommer att tänka på olika saker framöver.
Tomas är riktigt duktig och rolig att lyssna på. Medans han jobbade som chef på Swedbank så jobbade jag där och han är verkligen en härlig person :)

Maten var fantastiskt god på Furuborg och som alltid gör det otroligt god fisk. Min mage står fortfarande i fyra hörn och mättheten lite för påtaglig :P Det lär nog bli en sen middag idag :P

Nu tar jag helg från jobbet och ser vad helgen har att brjuda på :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Elin,.

Jag är gärna på fotoshooten beroende på när den är? Skulle vara himla skoj! =) Kramar

2010-09-18 @ 00:05:54
URL: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0