Färga Håret

I morgon ska jag till min älskade kusin Lisa Seger och fixa mitt hår. Jag har tidigare skrivit att jag tappar mycket hår och vill inte göra nått med det men nu är min utväxt verkligen gräsligast i världen och färgen är jätte dassig och ful. Lisa som då kan detta med hår säger att det finns andra alternativ än att färga som inte skadar håret så i morgon ska jag göra detta. Har ingen aning om vad jag ska göra för färg. Ska jag bli mörkare som jag trivs jätte bra i eller ska jag bli ljusare och så lik min naturliga färg som möjligt så jag slipper nöta på håret med en massa färgningar sen?!

Tror jag kommer att bestämma mig då jag sitter i stolen hos Lisa då jag hör hennes åsikter och förslag men har ni något ni tror skulle vara fint? :)


Kommentarer
Postat av: zandra

sv: Kul att du vill vara med :) Kika in senare ikväll för att kolla om du vann!



vad gör du? :)

2010-09-27 @ 15:46:26
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0