EyeLiner Eller Spritpenna?!

Testade på lunchen en eyeliner från Lumenes Natural Code serie och reagerade på lukten av eyelinern. Den lukatde precis som en spritpenna och flöt ut i varende hudlinje på handen. Självklart skippade jag att inhandla den pennan men nu då jag kom tillbaka på jobbet och försökte tvätta bort test stecken jag ritade på min hand så går de inte bort!! De sitter som berget och jag har testat att tvätta med tvål, diskmedel och handsprit men ingenting rår på denna eyeliner.

Kan det verkligen vara bra att ha en eyeliner som luktar spritpenna och sitter lika bra som en?

Jag skulle bli förtvivlad om jag på kvällen skulle tvätta av mig och upptäcker att eyelinern sitter fast!!

Har någon testat Lumenes EYE DRAMATIZER CHUBBY Eyeliner, vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: vickan

följas via bloglovin?;D

2010-09-24 @ 13:51:11
URL: http://vickany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0