Dålig Natt Igen

Sov kast i natt också och jag som annars somnar innan huvudet nått kudden tycker det är jätte jobbigt att inte sova. Jag vet inte vad som vart felet, kankse för mycket i tankarna och ingen nervarvning innan sängen. Får hoppas jag sover bättre i stugan i vildmarken i natt annars är jag däckad i morgon!!
Har krampat ihop ögonlocken på nått knepigt vis också så mina undre ögonlock är jätte svulna. Ungefär som när man har en vagel, fast då utan vageln :P

Efter kvällsjobbet igår blev det ett pass överkropp i gymmet och det gick tungt. Var tyngre än på länge. Orkade knappt springa 10 minuter som uppvärmning och då är det tungt!! Men jag tog mig igenom men den sena träningen kankse bidrog till min dåliga sömn.

Åker till stugan handlöst efter jag slutat jobbet idag. Har packat ihop några väskor med grejer och kläder som jag har tänkt ta upp till stugan och lämna där. Ni vet lite slit och släng kläder som inte gör nått om de luktar eld eller får lite hål i sig, jag använder dem aldrig här hemma så då kan de få vara i stugan. Sen måste vi ju ta dit alla dessa nödvändiga saker som kuddar, täcken, handdukar osv så det har jag också packat så vi är redo för att kasta på oss myskläderna och in i bilen och åka upp i eftermiddag. Mamma bjuder på köttsoppa till middag och som att det ska bli gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0