Bildredigering

Har suttit hela morgonen och sitter fortfarande och kollar alla bilder som blev igår. Håller på att fixa till dem så vi kan lägga ut lite bilder. Den redigeringen jag gör på bilderna är att välja auto contrast, curves och om det behövs lite manuell ändring av brightnes/contrast.
Dessa bilder vill jag ha så naturliga som möjligt så man ser vad vi gjort :)

Gårdags kvällen var tok skoj och flöt på bra. Vi hade ett bra flow i arbetet och löste av varran bra. Att färga, klippa, fixa hår och sminka på tre personer tar goode mycket tid men vi kunde varva och ta vara på tiden. Vi hant till och med lite ost och kex mys framför kaminen i vardagsrummet. Mys :D

Tusen tack till Lillan, Ida Berglund och Linda Nilsson för gårdagen. Självklart en dunder kram och tack till min kusin Lisa Seger.

Snart börjar jag jobba för dagen så vi får se om jag hinner få upp nå bilder innan. Annars får ni hålla tillgodo till kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0