Battery Exhausted

Jag har så jäkla dålig timing!!

Mitt kamera batteri la av precis då vi hade släppt in Gandalf i sitt nya terrarium i tisdags. Jag hant få nån enstaka bild på honom men sen dödde kameran. Glömsk som jag är så har jag juh inte satt det på laddning heller så i morse då dagens smink skulle förevigas så sa den bara "Battery Exhausted". Crap!! Minneslapp i pannan att ladda tills i morgon. Remeber me!

Jag ska bjuda er på lite sminkbilder och bättre bilder än från mobilen på Gandalfs nya hem. Det blev så otroligt snyggt och han verkar stor trivas. Han rör sig massor mer än i det gamla. Han växlar mellan solplats i värmelampan och sin "sov plats" där det inte är så kopiöst varmt. Barken som vi har som bottenmaterial fukatr alldeles perfekt så vi har inget element i terrariet längre. Värmelampan håller perfekt temperatur. Han har mycket att klättra på och med lite svårare klättring. Det är lite trixigt för han ibland och han han inte lärt sig behärska alla grenar så ibland går det dåligt för honom men då landar han mjukt i barken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0