40 År Av Kärlek

Idag åker min mams, paps, moster och "morbror" på äventyr. De ska på en härlig och romantisk weekend någonstans i Sverige. Jag vet inte ännu om pappa kollar in här nått mer idag så därför kan jag juh inte säga vart de ska då det är en överraskning. De ska tillsammans fira att moster och hennes man (som jag kallar min morbror) har vart tillsammans i 40 år. Det är en evighet men de kommer att vara tillsammans lika länge till vill jag lova :)
Under åren som gått har det blivit lite mindre hår på huvudet (genetiskt eller slitit håret är upp till bedömmaren), en villa byggd, många år inom motorsporten, måååånga resor till utlandet, två fantastiska barn och nu flera undebara barnbarn. Massor med minnen med andra ord och jag delar bara en bråkdel av dem med er men värderar dem alla högt!
Underbara moster och morbror Grattis till er och ha en underbart mysig helg :D Pusses


Att hitta bra bilder är inte lätt. Skål ger Roger oss på den ena bilden därav den framåtlutande posen.
Tänka sig att flygrakan (flinten på Rogga) en gång har haft lååångt hår ;)

 


Kommentarer
Postat av: Moster

TACK! För de underbara orden. Det värmer.Vi hade en underbar helg så nu kan vi fortsätta ytterligare 40 år. Pusses tillbaka

2010-10-06 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0