Working Night

Har haft häcken full hela dagen. Vaknade vid nio tiden och då vare bara eld i baken och hinna städa lite i det kaos artade hemmet innan massa folk droppade in och har hållt mig ajour resten av dagen ;) Självklart rör detta projektet så inget ni får veta ännu :P

Nu sitter jag på jobbet och ska arbeta till klockan åtta ikväll och då blir det lite födelsedagsfirande av vännen Josefin och kankse en kaka som slinker ner :)

Har galet ont i nacken och ryggen i dag och jag vet inte varför. Gulliga Sandra har erbjudit sig lite massage så nån kväll i veckan ska vi pyssla om varandra. Hon ska få håret lite klippt och färgat och så får jag lite massage. Ååå så jag längtar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0