Svenska New York Fruar

Ikväll är det sista programet av Svenska NY fruar på tv och jag missar det. Inte så att jag fäljer programet men jag bara måste se detta ikväll då det är från min lilla stad Piteå. Denna Åsa som är med i programet är från stan och är verkligen aningens blåst. Många pitebor födda samma år som henne kommer att skymtar i tv idag och det ska blir skoj att se hur alla ter sig ;)
Dock missar jag programet då det går på tv så det blir att se på webben ikväll efter fotningen :D

Brukar ni se programet? Vad tycker ni om det?


Kommentarer
Postat av: Sylwia

Sv: Jag redigerar mina bilder såhär:

Öppnar bilden i Photoshop, trycker ctrl+alt+l och får fram Levels, trycker bara på OK, sen gör jag samma med hue saturation, jag trycker ctrl+alt+U och sedan på okej. Sen går jag in på brightness and contrast, på image->adjustments och ändrar tills jag är nöjd med bilden. Hoppas att du förstår :P

2010-10-18 @ 13:07:40
URL: http://makeupbysylle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0