Sötnötarna

Mina föräldrar är verkligen sötast i världen. Pappsen ringde precis då jag tog lunch. Han ville inget speciellt, bara höra min röst då det var ett tag sen vi pratades vid. Har pratat med mamma flera svängar under helgen men pappa saknade att höra min röst så då ringde han och bara surrade lite. Har inte träffat dem på ca två veckor och för att vara vår familj så är det länge så nu vill jag nog till stugan nån dag i helgen och bara mysa med dem :)
Två minuter efter jag hade lagt på luren med pappa så ringer då min mamma. Hon hade samma orsak som pappa...alltså att hon tyckte det var länge sen vi sågs och bara surrade :)

Sötnötar är vad ni är och jag älskar er mest av allt i världen!! ♥

Som den pappaflicka jag är så blir jag alltid på extra myshumör då pappa ringer på det där viset. Vill bara vara 12 år igen och krypa upp i fotöljen i hans knä och kramas :) Det är mer ofta mamma ringer och mer ofta vi hittar på saker tillsammans så när pappa gör det är det lite extra ;)

Ni får ha en super mysig helg i stugan så ser vi om vi anländer upp någon dag :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag blir lite tårögd när jag läser.... saknar min mamma så. Tur att jag har världens bästa pappa:)

2010-10-07 @ 19:30:57
Postat av: Les

Precis:)..det vore toppen!!;) när kan du??..,jag kan ju som sagt alltid ;P

2010-10-07 @ 21:36:39
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0