Sköna Morgon

Sovmorgon idag men blev väckt av mamma. Hade kunnat sova tills jag skulle på jobbet men då mor min ringde och väckte mig så var klockan nästan 08.30 och då var det bara att stiga upp så jag skulle hinna nått idag. Har vart nyttig och plockat ihop ett berg med kläder och satt igång lite tvätt maskiner. Sen tog jag och for till gymet och tränade. Det gick galet bra idag och jag är skit nöjd. Körde både ben och överkropp så nu har jag kört igenom hela kroppen två gånger denna vecka, känns skönt!

Har blivit galet tråkig lunch idag dock. Enda som fanns hemma var havregrynsgröt och äpple. Hade vart gott med Pentryt med älsklingen men jag hant inte med det :P

Jobb till 20.15 idag och sen får vi se vad som sker. Hade velat åka upp på stugan och mysa och kolla nya bodan som lastbilen kört upp idag, busa lite i snön och grilla massa godsaker och pussa på mamma och pappa :D Det där med att övertala älsklinge hoppas jag att jag lyckats med. Han vill stanna hemma och vara i garaget men det kan han vara på söndag så får vi vara på stugan i morgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0