Nytt Köparsug I Fingrarana

Det gick bra att köra med sommardäck till Lule och Boden igår. Jäklar vad skönt med fyrhjulsdrift, anti sladd och anti spinn!! På parkeringen utanför onoff var det rerna skridskobanan men vi lastade båtvagnen på kundens släp (så han slapp köra 30 till kalix) och tog våra teknikprylar och knatade in i butiken.
Både älsklingens dator och mobil var det som skulle lämnas in. Hjälp fick vi och iväg med grejerna for killen...när vi skulle fara stötte vi på den vi ville och fick ännu mer hjälp :)
Mattias han är bra han :)
Av den förre killen så skulle vi inte få nån låne mobil, det var bara försäkringskunder som fick det, men då Mattias fick höra det gick han och hämtade en sprillans ny telefon som älsklingen fick ha som låne telefon :)
Sen så passade han såklart på att sälja in en telefon till mig som jag blev galet förtjust i. Mattias hade den själv och gillade den så jag fick knappa och undersöka hur mycket jag ville :D Kameran var tok bra, skärmupplösningen var tok bra (ännu bättre än iphone 4) ja allt med telefonen var tok bra och bättre än alla dessa iphone!! Snygg, tunn, lätt och så mycket vill Elin ha den ;) Biligare än iphone också så det var ju bra men ändå 5700 med bästa möjliga rabatt. Måste fundera på detta. Samsung Galaxy S heter fonen som jag vill ha med stor HA!

Mattias hade massa roliga appar och den jag gillade bäst var eniros app. Om någon ringer till mig och jag inte har den kontakten så går appen in och letar på eniro.se. Efter några sekunder visades namn och adress till personen som ringde. Skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0