Nylonstrumpor Bytes

Idag är det friskt ute. Nästan minusgrader. Bara 0.4 grader ute. Klädvalet idag blev ändrat efter att ha känt den kalla vinden svepa runt benen. Hade stumpbyxor och kjol på mig men de fick så snällt bli utbytta till jeans. Nu kommer det en perion då jag vägrar ta på mig täckbyxor till jobbet (alldeles för tidigt på året) men det är för kallt att bara ha nylonisar. Mycket jeans kommer det att bli men det trissta är att jag bara har två par som jag kan ha och det ena paret är lite för "party" för att ha på jobbet. Jag vill och ids inte leta jeans nu då jag vet att jag inte kommer att kunna ha dem vid årsskiftet. Ska ju faktiskt minska 7 kilo till innan vi går över till 2011 och då har byxorna blivi för stora. I-lands problem!!

Hur gör ni dessa kyliga höstdagar. Biter ni er i läppen och pinar genom kylan eller kommer ni som en michelin gubbe? :)


Kommentarer
Postat av: emmelie

jag klär mig som en michelinis, man får så fruktansvärt mycket mensvärk om man går för kallt klädd.. :P fast ibland lider man och är fin ändå :)

2010-10-13 @ 09:59:11
Postat av: Lotta

Det beror på vars jag ska och hur kallt det är. Är det -30 så är jag alltid en michelin. Men -15 så kan jag bita ihop beroende på sträckan. Då är det ju bara jobbigt att klä på sig så mycket om man bara ska en kort bit.

2010-10-13 @ 11:28:42
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Erika

Bara 7 kg kvar. Snyggt jobbat :)

2010-10-15 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0