Lunch Dejt

Mamsen ringde mig precis då det var som mest på jobbet så jag nekade men ringde upp sen. Det blev en spontan lunchdejt med henne på stan :D
Super trevligt och mysigt som alltid!! Två dagar i rad jag ätit lunch med mammsen, detta kan jag göra varje dag ;) Nodo vart det idag och en varm macka till mig och mammsen tog nog det bättre kortet faktiskt, stekt fläsk och stekta grönsaker med en smarrig sås. Nästa gång får jag testa det ;)

Jajja nog om mat nu... Har nog hittat min vinterjacka faktiskt. Det blir nog en från Cubus men jag vart så stressad och sprang tillbaka till jobbet nu så jag får inhandla den efter jobbet :P Mor godkände den :D Ska faktiskt slå till på en röd en. Jag brukar alltid ha svarta ytterkläder men min ullkappa är svart så då kan jag köpa med lite färg för en gångs skull! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0