Längtan Efter Mys

Har verkligen haft fullt upp veckans alla kvällar. Bara vart hem och kastat i mig mat innan jag sedan dragit vidare och kommit hem strax innan läggdags. Nu är jag trött och längtar efter att få ligga på soffan en hel kväll med min älskling utan massa saker som ska göras och hinnas med. Idag jobbar jag kväll och när jag kommer hem ska vi dra iväg på gymet för lite träning, har inte tränat sen i lördags så det är dags. I morgon kväll har jag än så länge inget planerat så jag har tänkt att ta en mys kväll då. Blir enda kvällen denna vecka då jag jobbar kväll fredag igen och söndag.

Har fyra tidningar jag har oläst också så dem skulle jag vilja hinna läsa innan nästa nya nummer kommer ut :P


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Haha, ja det var det ju verkligen.

2010-10-21 @ 11:49:11
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0