I loooove Shoes

Har jag några fler kvinnor på min sida att man aldrig kan ha för många skor?

Jag spanade in ett par ursnygga skor på tjejkvällen förra veckan och jag har inte kunnat sluta tänka på dem. De var så fina där de stod, men jag provade dem aldrig. Jag har försökt intala mig själv att de är säkert jätte osköna men idag var jag tvungen att prova dem och sitter med dem bredvid mig nu. Jag blev kär! Det är mina nya favvisar och kommer att sova med dem :P Haha nä men jag lär nog ha dessa en hel del!

Fick ta en strl 39 då 38 var slut men då fick jag med sulor som jag provade att sätta i skorna och de blev saligt mjuka och sköna. Som att gå på moln och perfekta i foten, de sitter som en smäck! Jag är så glad och nöjd men nu är shopping kassan för denna månad förbrukad :P Korta luncher resten av månaden så shoppingsuget inte behöver komma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0