Goodiebag MUS

Idag kom min goodiebag med posten :D

Sneglade på postlådan när jag åkte till jobbet och tyckte den såg proppfull ut så jag stannade till och där var det. Ett svart och fint paket från Makeup Store till mig :D
Innehöll lite roligheter som jag suttit och packat upp här på jobbet. Vill hem nu och använda och prova mina nya saker.

Paketet innehöll ett fyra pack doft ljus i olika färger, Lippgloss Plum,  2 st lipstick Magic, Eyedust Enigma, Microshadow Fizz och White blending brush #117.
Lite tråkigt faktiskt att läppstiften var i samma färg, hade vart roligt att få två olika färger men det är säkert bara ett misstag så så kan det vara. Är galet glad över detta paket, så roligt! :D

Smaskar just nu på en av karamellerna som det proppat ner i goodiebagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0