Gamla Folkrace Bilder










Oj vad detta är nostalgi för mmig. Det riktigt spritter i kroppen på mig och jag känner mig som ett barn på nytt. Detta har vart min uppväxt, min barndom, mitt liv och helt underbart skoj!! På några av bilderna kan man skymta en röd, stor och fin Scania buss. Det har vart min bostad alla somrar sedan jag var två år gammal. Vi har bott i bussen och åkt runt på alla motorbanor och campingar. En helt underbar uppväxt och massor av olika ställen i Sverige har vi besökt. Astrid Lindgrens värld, Gotland, Dalarna och kålmården är några av mina fantastiska barndomsminnen.
Jag blev så arg och ledsen då mamma och pappa bestämde sig för att sälja bussen. Den ligger verkligen varmt om hjärtat så varje gång vi åker bakom en gammal lastbil som luktar gammel diesel så sniffar jag och tänker på vår Scania ;) Jag vet att jag är knäpp som tycker att gammal diesel luktar gott men det väcker ju alla minnen så då njuter jag :D

Nu är jag sjukt sugen på att återta folkrace tävlandet!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0