Vinterlandskap

Idag är jag på min egen arbetsplats. Så otroligt skönt att vara hemma igen, ta mig in på jobbet med mitt eget passerkort, veta vart jag ska sitta hela dagen och alla andra dagar, ha mitt eget headset, mina egna saker såsom pärmar runt omkring och framför allt att vara hemma i mitt eget hus, min egen säng och med min älskade. Borta bra med hemma bäst!!

Är fasanfullt trött idag och det lär inte vara bättre i morgon. Planerat en extrem myskväll i morgon med jumpyn och soffläge och förmodligen sover jag redan innan idol har börjat. Ikväll är det projekt som gäller hela kvällen så det blir en massa timmars arbete idag så sängen lockar redan, eller den lockade redan innan jag lämnat den. Tur att jag ställde dubbla väckare igår annars hade jag inte tagit mig upp idag!!

Trodde att jag skulle lämna vinterlandskapet bakom mig i Kiruna men till min förvåning så har det ju kommit massor med snö här hemma också. Kankse kanske att den ligger kvar så vi får njuta och ha det lite ljusare :D Lilla mini (min nissan almera som inte är så stor) hade lite kämpigt i morse då vi skulle ta oss från den oskottade gården. Hoppas att min älskade karl tar och kör en vända med traktorn idag så jag får upp dörrarna till garaget och framför allt att bilen tar sig fram dit :P Plogkarmarna är inte nådiga just nu!

Som jag längtar upp till stugan och köra skoter för det lär gå där nu!! Inte i helgen. inte nästa men då nästa helg ska vi dra upp den och spendera hela helgen där :D 26-28 blir det Strömfors!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0