Världens Bästa Mike

Jag är så glad att vi har världens bästa vän Mike som fixar tekniken åt oss!! Tusen tusen tack Mike!! :)

Min lilla mini dator på 10" har alltså legat i kartongen i drygt ett år för att den inte fungerat. Jag har måstat göra en fabriksåterställning på den men en dator utan cd läsare med en cd skiva med återställningen på får jag inte att gå ihop. Enligt försäljaren så skulle jag köpa en extern cd läsare för 1000 kr och själva datorn kostade 2000 kr. A bit onödigt tyckte jag så därför har datorn legat undanstoppad tills nu. Då älsklingens dator är på rep och han behöver en dator hemma och samtidigt som jag inte ville vara utan dator flera ensamma kvällar i kiruna så plockades lilla mini datorn fram och Mike byggde ihop en cd läsare av gamla delar från några andra datorer :) Han som kan!! Så det tog 30 minuter att göra återställningen och nu är min mini som ny!! :) Jag är så glad :D

Detta är verkligen världens bästa dator att ha med sig. Den väger knappa kilot och tar inte större plats än en kalender!! Smiid :)

Så än en gång tusen tack Mike!!


Kommentarer
Postat av: Elin Lindholm

Hej :) jätte läckert, förstår inte hur man kan vara så duktig på såntdära piller och få det så snyggt och verkligt ut! :) du är verkligen duktig! I klass med Linda hallbergs blogg om du läser den?! :) nästa halloween när man kanske har tid för att gå ut så får man kanske ringa och boka dig! ;)

Jo det går faktiskt bra, igår kväll flyttade vi in på övervåningen! Har sorterande inget kök men det kommer förhoppningsvis upp i kväll :) hur går det för er? Visst bor ni i roknäs eller är det bara jag som virrat till det? Blir det något nytt husköp eller? :)

2010-11-08 @ 11:28:41
URL: http://eliinlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0